niedziela, 22 lipca 2012

nie ma skróconych dróg!

 "Po co iść na łatwiznę? Warto czasem złapać bliznę, od życia by unieść ręce wraz z ostatnim gwizdkiem..."

Grammatik... Najlepsza ekipa polskiego hiphopu, a na pewno jedna z najlepszych. Ponadczasowy klasyk, te teksty nadal są aktualne i będą jeszcze długo, a może i nawet zawsze. Mam ich płytkę, co prawda reedycję, ale mam:) jedna z moich ulubionych. Chłopaki nawijają o życiu, poruszają tematy dotyczące każdego z nas... Lubię to w tej muzyce - szczere i realistyczne teksty, a do tego bity, które są po prostu magiczne, nie potrafię tego nazwać inaczej.
"Nie ma skróconych dróg" motywuje mnie do działania. Każdy z nas narzeka i użala się nad sobą, że mu coś nie wychodzi, albo że się nie nadaje do czegoś. Mówimy tak, a nawet ciężko nam spróbować... I to mnie najbardziej wkurza, bo nic nie stracimy, a możemy dużo zyskać. Kto nie ryzykuje, nie zyskuje - święta prawda.
Warto próbować i nie poddawać się przy pierwszym niepowodzeniu. Nie każdemu wszystko udaje się od razu. 
Wiele ludzi osiąga sukcesy, ale zawdzięczają to tylko i wyłącznie ciężkiej pracy. Nic nie przychodzi łatwo, na wszystko musimy zapracować. A poza tym najlepsza nauka to nauka na błędach, więc warto próbować wszystkiego. Sukces nawet lepiej smakuje, kiedy poprzedzają go wyrzeczenia, poświęcenie i praca.


Polecam całą płytkę, a szczególnie ten kawałek - bo to mój ulubiony :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz